Vår visjon er å kun ha fornøyde kunder. Vi har forståelse for at ting kan skje, og vi at ikke alt står til forventning.
Har du spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt med oss på chat, mail eller telefon.
VI GJØR DIN IT-HVERDAG ENKLERE
Vi får flere spørsmål fra våre kunder, og noen av de mest stilte er:
Hvor er pakken min?
-
Du kan spore pakken via ordreoversikten på «Min side». Du får også en epost når pakken er sendt med sporingsnummeret.
Jeg har ikke mottatt alle varene jeg bestilte. Hva gjør jeg?
-
Vi har flere forskjellige lagre og i noen tilfeller blir varer sendt fra forskjellige lagre i en og samme bestilling. Dermed vil varene ikke alltid ankomme din leveringsadresse på samme tid, men gjerne med noen dagers mellomrom
-
For å se når en vare er forventet på lager logger du deg inn på min side og klikker på fanen 'Ordre'. I produktbeskrivelsen nederst finner du datoen(ETA) for når produktet er forventet på lager.
Hvordan benytter jeg angreretten?
Kundeservice Teknett:
Epost: support@teknett.no
Åpningstider: Man-Fre 08.00 - 16.00 Lør-Søn Stengt