Tom handlekurv

Kundeservice

Forsiden Kundeservice

Vår visjon er å kun ha fornøyde kunder. Vi har forståelse for at ting kan skje, og vi at ikke alt står til forventning. 
Har du spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt med oss på chat, mail eller telefon. 

VI GJØR DIN IT-HVERDAG ENKLERE




Vi får flere spørsmål fra våre kunder, og noen av de mest stilte er:
 

Hvor er pakken min?

  • Du kan spore pakken via ordreoversikten på «Min side». Du får også en epost når pakken er sendt med sporingsnummeret.

Jeg har ikke mottatt alle varene jeg bestilte. Hva gjør jeg?

  • Vi har flere forskjellige lagre og i noen tilfeller blir varer sendt fra forskjellige lagre i en og samme bestilling. Dermed vil varene ikke alltid ankomme din leveringsadresse på samme tid, men gjerne med noen dagers mellomrom
  • For å se når en vare er forventet på lager logger du deg inn på min side og klikker på fanen 'Ordre'. I produktbeskrivelsen nederst finner du datoen(ETA) for når produktet er forventet på lager.

Hvordan benytter jeg angreretten?

  • Du kan returnere en vare tilbake til oss innen 14 dager etter at du har mottatt den. Produktet sendes tilbake i originalemballasjen (i samme stand som du mottok den). Du får pengene tilbake 2-14 dager etter at varen er mottatt.
    Returfrakt må du dekke selv.
     


Kundeservice Teknett:

Epost: support@teknett.no

Åpningstider: Man-Fre 08.00 - 16.00 Lør-Søn Stengt